FÖRSTA INLÄGGET

hallå där kött och blåbär.
jag och emelie (den jäveln som har lämnat mig här i köping för att fara till polen. fml) har ju starta upp en ny blogg (för typ femhundrafemtioelfte gången), vi får så hur det går med att blogga nu då. vi kände att vi va tvungna att göra ett nytt försök (tredje gången gillt!). om jag ska va ärlig så tror jag nästan att vi är inne på våran tredje eller fjärde blogg nu haha.
iallafall, nu sitter jag på skolan och har lunchrast (sköönt), slutar kvart över 12 idag tror jag, för det är köpingsyran idag och dom bryter alla lektioner tidigare idag (BTW SÅ ÄR DET BARA 7 SKOLDAGAR KVAR!!!).
bara för att det är första inlägget idag så bjuder vi på den här hemska bilden :)

EMMA

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas allt är bra med dig? :)

2011-05-27 @ 11:41:22
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0