satan i gatan

hallå i stugan,
har nyss kollat färdigt på en film med mor min. länge sen..
idag har jag bara packat ihop kläder, flyttat på grejer, bärt (=burit, för er som inte förstår min norrländska) möbler osv. imorn kör vi ut sista grejerna sen ska det va tomt här. helt ärligt så börjar det kännas en aning sorgligt nu faktiskt, well well det var kul så länge det varade.
har fått lite insider information från polen, men det tänker jag inte skvallra om för er (typ 5 läsare men iaf haha).
hur som haver så sitter jag här och har skit tråkigt och längtar till sommarlovet.
BTW! så var jag och åt på chili nam nam idag (ny kina resturang i köping), SJUKT GOT VARE! dom hade dock kopierat precis allt från en kina resturang i örebro, samma maträtter, likadana tallrikar, samma struktur (if you know what i mean). plåtniklas uppe i skallen min är dock ringrostig för tillfället (trött) så jag kan ju bara svamla också. hur som haver så tänker jag gå och dra ihop en hög kläder som ska ut. adjö!
hur skönt hade det inte varit å ligga här nu? HUR SKÖNT?!?!

EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0